fuckat internet!

förlåt trogna läsare! mitt internet dampade i fredags, och så har det inte funkat förns idag, och det förklarar den dåliga uppdateringen. men kan ju skriva lite kort nu vad som har hänt!

i lördags åkte jag med johanna till stan och hon piercade naveln, och sen gick vi och kollade lite, och jag köpte en ny väska och en plånbok.
på kvällen drog vi på bio på sergel, och såg sex drive! haha typ bara killar i salongen. iaf, den va bra, typ som american pie jue.

i söndags åkte jag med mammsen till skärholmen, men köpte tyvärr ingenting. eller jo, ett halsband och en reflex. haha mammsen betalde iofs, men ändå. sen drog vi hem och jag chillade.
på kvällen kom johanna och vi mös hemma hos mig och hon slaggade här. vi sov i vardagsrummet, mysiga som vi är (a)

idag vaknade vi sent, och gick upp och käkade frulle. sen drog johanna till sin farmor och farfar, och jag duschade och städade lite och så. sen chillade jag bara.
idag me på kvällen drog vi på bio. vi skulle se twilight, men det fanns bah en plats kvar när vi kom, så det blev liksom itne så. vi kollade på allt flyter istället, och den va bra.
kom hem typ vid halv ett, och nu har jag bara suttit vid datorn, och smsat.

är fett törstig kände jag nu, ska nog hämta nåt att dricka, och sen kolla prison break.
btw, händer på nyår allihopa?
god natt!

    

- tant johanna i stan!
- min väska (finare irl)
- södagens outfit (hade på mig mina chinos för andra gången sen jag köpte dom, alltså i somras)
- johanna slagga här
- dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0