grattis pappa!

tjenis benis! tisdagen va tråkig, som alla tisdagar. men ibland vare väl lite skojsigt som alltid med min klass, men jag hatar tisdagar.
fett jobbigt att hoppla på kryckor, men de gick.
fett mörkt när jag skulle dra hem, gick med micke till bussen, och sen stog vi där och snacka fett länge tills min buss typ kom. han ville att ja skulle gå med han hem, men hallå, med kryckor? i dont think so! tihi, men när jag kom hem pluggade jag, och håller på ny me. fyfan, det suger. kommer aldrig hinna klart asså.
sitter och snackar med oskar, och han sitter och säger att han har massa fett och lalala, men lisom, zero fett, massa muskler. därmed basta!
men nu måste jag verkligen plugga. sen ska vi fira kära pappsen som fyller år. grattis.
och imorn fyller jag år (a)
kyssen



jag älskar dig pappa!<3


Kommentarer
Postat av: kusin

GRATTIS BÄSTASTE MORBROR<33333333!!!

2008-12-02 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0