hallå kryckor

kom hem för ett tag sen, efter att ha varit på tullinge gymnasiums öppna hus. haha, jag och johanna skämde ut oss lite de första vi gjorde, men pallar inte skriva de, kommer inte ens låta kul. haha, men aja, vi va på samhälle och kollade, och där stog bah en lärare och babblade massor, sjukt tråkigt. haha, fast ja började fantisera om massa roliga grejer, så ja börja garva. tihi.
sen drog vi hem, och fick skjuts från tumba.
innan de åkte jag och mammsen till vårdcentralen, och där fick jag kryckor, och jag säger bah, så jävla jobbigt att gå på. seriöst. not fun. när jonte hade sina ville ja ju typ pröva hela tiden, och de va fett roligt (a) men nu äre inte kul. ååh, de är så jobbigt.
menmen, jag får stå ut, de går nog över snart. om jag inte sa de så trodde doktorn att det var en muskel som hade gått av, men jag vet inte.

men nu ska jag nog hoppla in i duschen, koka some te och plugga galet. buhu, men det behövs.

ciao


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ajjjjj :O :S en muskel gått av? :S

2008-12-01 @ 20:12:01
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0