i <3 jul!

halli hallå finisar! idag har jag varit i stan med bästevän/kusin/soulmate/sofia, ja vad man nu vill kalla henne, och det var superkul! vi handlade lite, käkade god lunch, och gick på bio. vi såg yesman och den va jättekul. men de satt nått mongo typ nära oss som busvissla på mig och glodde hela tiden och fy, han va sjukt äcklig.
aja, jag hade jättemys. men de va fett mkt folkt, fast de kan man ju förstå. köpte julklapp till syster och johanna.
nu är jag typ klar.
vi har klätt julgranen idag också, och snacka om att julkänslorna är på topp liksom. så mysigt!
imorn blire att hälsa på kusin helen och se hennes nyfödda dotter. ååh så kul! & på onsdag äre fan julafton. känns knappast som så asså. men jaja, nu ska jag fortsätta slå inte lite klappar, sen ska jag nog duscha och så.
julpuss!

  

julgran
min tomte
caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0