it´s friday im in love

hallå sötnosar! äntligen fredag.
dagen var chillerill typ, som vanligt på fredagar.
god mat för en gång skull också.
snart kommer bästa sofia hit, så ska vi baka tårta och shit och sen ikväll kommer släkten och firar.
och så ska vi ju ofc kolla idol. och fia sover här, och imorn ska vi typ julshoppa. fett mys.
ååh, sitter och kollar mtw, life of ryan, och han är fett snygg, och fett cute. ååh, jag vill ha honom (a)
haha, och oskar säger att han ska gottgöra mig, för han missade att gratta mig på min födelsedag. haha, fast jag vet inte hur. jo, jag vet! han ska spela im yours och hallelujah för mig. fan va bra. tihi, jag har liksom tvingat han förut, men har ju aldrig blivit av. men nu måste han. tihi, jag är så grym.
men nu ska jag typ ner och börja med bullarna.
fred & kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mickis

mhm Ryan e fedt snygg! :) <3

2008-12-05 @ 15:36:21
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: sofia

hahah jag veeeeeeeeeet så snygg(a) jag är fett avis på den där tjejen han va med!!!!!!!!!!! <3333

2008-12-07 @ 14:50:04
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0