it´s sunday

goodmorning world! hur mås?! jag vaknade typ för ett tag sen, och gick upp och käkade frulle.
ska klä på mig nåt snart, för snart kommer lilla söta matilda in med en present till mig, eftersom jag fyllde år i onsdags.
hon är så cute asså.
sen blire typ dusch, och shit.
min söndag ser ut typ såhär:
matilda kommer in, leka lite med henne.
duscha
äta lunch
träna konståkning
åka direkt till dansen och dansa (om jag hinner, annars hem och isf duscha)
äta på restaurang
gå på teater(?) med familj
åka hem och typ plugga lite
duscha(?)
plugga
datorn
sova

ja, någonting sånt blire, inte helt klart liksom. men vi får väl se. haha!
men nu måste jag fixa lite i mitt rum och dra på mig ett par mjukisbrallor, så ses vi sen.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0