jag hade bäst med brudarna

godmorgon typ!
hade så jävla kul igår kväll.
sofia kom typ vid 4 och jag höll på att fixa mig och sånt då.
vid 20 över 5 åkte vi ner till tumba, med mickis också, och mötte johanna där. medans vi väntade på sara och mickis så kom de fram en kille till oss, 19 bast och bah snacka och fråga hur en snygg kille skulle se ut och shit. jag dog av garv, och han va så jävla ful.
men sen när dom kom så drog vi typ, och åkte in till stan.
vi käkade på kungshallen och hade jättemysigt, sen gick vi runt i stan fett länge, för vi letade efter en uteliggare (a) haha vi hade stoppat ner min och fias mat i såndär kartong för vi orkade inge mer, så skulle vi ge de till en uteliggare, men då va liksom alla borta.
vi åkte till viktoriabiografen och där kollade vi filmen 'låt den rätte komma in' den va typ skum och man fattade inte mkt, och typ hemsk. ingen jag rekomenderar, för den va inte så bra.
filmen var slut vid halv tolv, och då drog vi direkt hem.
juste, under kvällen lyckades jag samla 8 nummer från olika killar, haha, och fia som inte trodde jag skulle våga. men jag är liksom inte sån.
aja, vi skilldes åt i tumba, men jag och fia drog ju hem till mig, eftersom hon skulle sova här, så när vi kom hem satt vi och snacka, och sen höll jag på att decka på golvet, men vi bäddade ner oss istället.
imorse vaknade vi för sent, för fia skulle hem tidigt, så hon fick stressa, och när hon hade gått somnade jag om, och vaknade typ halv ett. nu ska jag snart på dans, så måste dra. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0