jag vill förstå, men jag kan verkligen inte!

haha, min rubrik låter som att jag har värsta kärleksproblem eller nånting ni vet, men nejnej, det var inte så jag menade. utan, vi va ju på nån trollföreställning idag. alltså itne troll, utan en trollkarl, som typ har jobbat på mammas jobb och lalala, han va me i talang om ni såg de, han som trolla med duvor. iaf, han va fett cool, och jag fattar liksom nada. asså, han bah kastar upp en servett i luften, så bah i luften börjar den flyga så bah äre en duva. och sen bah lägger han ett kläckt rått ägg på ett kastrullock, och så häller han typ sprit på, och tänder eld, sen bah släcker han elden med ett annat kastrullock, och när han lyfter på det är det en duva, så bah massa sånt. haha och jag bah sitter där med öppen mun och är helt förtrollad. han va såå cool.
men iaf, innan de va jag på konståkning och jag och agnes hade så grym kul asså. gud va vi skratta.
sen åkte jag till stan med familj och gick och käka på restaurang, och sen åkte vi till gröna lund, för där brevid va dendär trollföreställningen. jag kallar det så! sen åkte vi hem, och tralalala jag har bara kollat wallander och duschat typ.
och min mobil har äntligen kommit. slipper dendär gamla jobbiga. tack och lov.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0