lördag

hola! idag drog vi till stan, jag johanna mamma sibbe och anne. jag och johanna gick self hela tiden, och jag hängde undan lite kläder jag vill ha i julklapp. sen drog vi till skanstull och mötte mammsen och anne, och jag piercade navlen! ååh de blev så fint. gjorde lite ont, men gick bra jue. flåt mickis, men kunde inte filma. johanna fick liksom stå vid mina fötter och hon stog ju typ ivägen när hon skulle pierca. sorry!
aja, drog hem sen med johanna. fast hon skulle få gäster sen, så jag drog ut med mickis och träffade massa folk. kuligt kuligt! sen drog vi hem, och lite senare drog ja ut till micke och rickard och snackade lite och så, och sen drog ja in igen.
nu har jag blivit sams med jocke iaf<3 sköönt!
haha och har smsat med david hela kvällen, en kille jag fick numret av förra helgen, och nu visar det sig att han va bästa polare med mackan förut. haha, världen är small asså! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0