luciatåg, hockeymatch och idolfinal

hola finisar! idag hade vi luciatåg i skolan, och jag var tärna. det gick bra och lalala, men började garva ett antal gånger på scen.
sen hade vi matteprov, och det va rätt lätt, så hoppas på ett mvg (a). sen hade vi lurre och sen so bara.
efter skolan drog jag hem till johanna, och vi spelade buzz och hade kul, och sen drog vi hem till mig och bytte om och shit, för att sen dra och käka på donken. efter de drog vi till ishuset och kollade jontes och marcus hockeymatch, tumba-huddinge, och tumba vann, ofc, med 9-4. hejade som fan! sen drog vi hem till var och en, och nu kollar jag på idol. heja alice ffs. hatar kevin, han fuskar ju. har ju fan varit med i melodifestivalen i sitt land och shit. fuck honom! han tog liksom robins plats. åååh!
men aja, ska sluta klaga och titta istället.
skriver nog later! puss



jag och marcus på brobel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0