mys med bruds

hallådär snyggisar! igår fick vi jullov<3 fett skönt. vi började halv nio, och slutade typ tjugo över nio. asnajs asså. vi fick bah betyg och fick höra nån tråkig novell typ. sen fick vi dra. efter det drog jag johanna mikaela och nathalie till södertälje och jag köpte tre par trosor, och johanna köpte nån julklapp och så, sen fikade vi varm choklad och macka på café tratten eller vad de nu hette. mys! sen drog vi till stan, somnade nästan på tåget, men där kollade vi affärer och shit, och mickis köpte ny uttöjning bara, tror jag. sen drog vi hem till mig och mickis, (asså vi bor ju grannar) och hämtade stuffs och så drog vi till johanna. där plattade vi allas hår typ, och lite sånt, och sen drog vi till pizzerian och käkade. yummie. typ år och dar sen jag käkade pizza! aja, sen drog vill till filmkedjan där mickis och nattis köpte chips, och sen väntade vi på bussen tillbaka. jag dansade lite där, och vi hade riktigt kul. sen kom vi hem till johanna och lämnade chipsen, och sen drog vi ut igen och hade massa kul. vi drog in vid typ... jag vet inte vad klockan va, men iaf. inne spelade vi buzz, och sen kollade film, och masserade varann och lite sånt. helmys asså. somnade rätt tidigt asså, för alla blev fett med trötta.
imorse vaknade jag tidigt av att mickis snarkade på ena sidan, och johannas katt leo stog och kurrade på andra sidan, och jag fick damp, så jag la mig åt andra hållet, alltså med huvudet där nere, och somnade om.
sen vaknade vi sent, gick upp och käkade frulle, spelade lite buzz, och sen gjorde vi oss klara och drog hem.
känner mig heläcklig nu, så ska hoppa in i duschen typ.
fett skönt med jullov nu! btw, piercing i naveln imorn! kyss

Kommentarer
Postat av: Mickis

Carro kom ihåg att filma! okej? loova annars blir jag sur (a) <333

2008-12-19 @ 17:16:29
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0