onödigt inlägg...

hej hej! tänkte bara skriva ett litet onödigt inlägg här, för jag städar, men det är så sjukt tråkigt, så jag sätter mig lite här emellanåt (a) kollade på reine & mimmi i fjällen för ett tag sen, och den är ju fett rolig. haha.
någon mer som tycker att det borde komma snö nu?! ja, för det känns inte som jul snart utan snön. fan då. hatar sveriges väder. om det nu måste vara vinter så ska det banne mig vara snö, annars kan det gärna vara sommar året runt! bajssverige ibland asså.
men nej, nu måste jag damma faktiskt. kram


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

ouuf fett porrig bild honey ;D<3333333

2008-12-23 @ 11:50:08
Postat av: Mickis

mm håller med dig, det borde vara mer snö :/

fedt snyggt det blev ;) längtar efter att få se den.



Puss <3

2008-12-27 @ 17:08:12
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0