öppet hus

måndagen var som vanligt. rullade på, och allt gick fort.
vi började med matte, men ja kom ju too late eftersom jag hade varit hos doktorn och tagit blodprov. ont gjorde det.
sen hade vi kemi/fysik, och jag fick vg i slutbetyg i fysik. like last year.
sen hade vi svenska, då började vi kolla på en film. kommer inte ihåg vad den hette, men den va konstig, och rätt bra.
sen hade  vi lunch, då blev det köttbullar. och efter de hade vi svenska igen och fortsatte kolla på filmen. den slutade dåligt tycker jag. men jaja, vi fick ju dra hem då. halv två liksom, fett najs.
jag har haltat hela dan, fyfan va ont jag har. måste typ ha kryckor asså.
men aja, ikväll ska jag och johanna på öppet hus på tullinge gymnasium. skojsigt skojsigt.
och nu borde jag verkligen egentligen plugga, men jag är så dålig på sånt. men tror jag ska sätta mig i köket och göra det. blir nog bäst så.
huugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0