sjukt bra!

precis så har min helg varit hitills. ååhå va allt har varit bra.
igår kom sofia hit, och vi bakade tårta faktiskt, och hade jättekul. senare kom moster eric mormor och lilla tarzan, och vi käkade middag och sen kollade vi 'ungdomar' på the hills have eys två. och sen började idol mitt i,och då kollade vi på det och så käkade vi tårta och så , och sen fortsatte vi kolla filmen. sen kolla vi ju utröstningen och vi fick panic at the disco när robin åkte ut. fan va vi skrek, och fuck off. sen fortsatte vi me filmen igen, och sen skulle alla hem, utom fia som sov över. vi hämtade bullar och fixade popcorn, och sen satte vi oss i sängen och kollade film. mys!
sen somnad jag typ lite då och då, och när filmen va slut stängde vi av, och somnade direkt.
imorse gick vi upp fett sent, och lagade pancakes till brunch. yummie asså.
sen drog vi till stan, och julhandlade lite, och fyfan vad jag är rik asså. sjukt najs.
vi fikade också, så mysigt. gud vad jag älskar sofia soulmate.
sen drog vi hem, åt varsit place tyvärr, men när jag kom hem vare bah att fixa sig fort för att sen dra på tjejmiddag hos sara. sjukt kul vi hade. riktigt lyckad kväll. vi gjorde massa skojs, men snackade typ mest. jag älskar er! 
sitter och kollar på nåt sickt program på tv och snackar om min och oskars semester med honom, som vi verkligen känner att vi behöver nu! skolan tar ju på alla krafter asså. skönt att de snart är jullov asså.
puss


kvällens outfit!
(mer bilder från ikväll kommer typ imorn!)

Kommentarer
Postat av: kusin

iiiih baby§ jag älskar dig sååå mycket, tack för bästbästaste helgen på typ sjukt länge asså! det var supermys! du är bäst!

2008-12-07 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0