stan hela dan!

det rimmade fan! men iaf, idag va vi i stan med klassen, asså vi skulle till the old city, men där är de ju fett tråk, så vi drog till the new city. iaf, 'mötte' jocke också idag, och han ville inte ens kolla på mig. fegt asså! han sa förlåt sen, för att han bettet sig som han gjort, alltså som ett arsle, men jag vet inte.. asså, ett förlåt sådär över sms känns inte rätt.
men jaja, slutsnackat om de, vi hade skitkul. blev inga julklappar för mig, men faktiskt två par örhängen, en klänning och en halsduk till mig själv (a) tihihi. men jag kände att jag var verkligen tvungen att shoppa, asså jag har typ blivit fett shoppingberoende. not good asså! men är helt slut i fötterna nu, och mår inte direkt tipptopp, så skiter i träningen idag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0