tisdag - julafton - torsdag

hallå!
i tisdags åkte jag till stan med johanna en snabbis och så, och sen va jag bara hemma. vi bakade julgodis på kvällen.

igår va det ju julafton, ååh så mys. kändes inte riktigt som så tyvärr, men ändå. jag vaknade rätt tidigt, och kollade på julkalendern, sen gick vi upp och öppnade en varsin julklapp, där de vi skulle ha på oss låg i, och vår julstrumpa.
sen gick vi ner, så kom sture över med julklappar, vår granne asså, och han fick me julklapp. sen käkade vi gröt till frulle, och efter det öppnade vi julklapparna. jag fick massa fint, skriver allt sen typ. men iaf, sen gjorde sig alla klara, typ duschade och shit, för att dra till kusinerna. där va även mormor, sussie, deras farmor och farfar, och sen en kille som ska åka med eric till spanien idag. jag och fia öppnade julklapparna från varann, och snackade och sånt, och sen vare mat. vi käkade fort för att sen kolla kalle anka, och sen blev det ju 'varmrätten' typ.
efter det spelade vi eyetoy med killarna och hade kul hela eftermiddagen och kvällen. sen vare julklappsutdelning, och fick massa mer najs saker.  
isabelle kom senare, och hon är så himla skön, och vi gjorde massa knäppa saker (a) fast de tar jag inte upp här, ifall någon av dom utsatta läser!

vi åkte hem vid tolv nångång, för eric hade gått och lagt sig eftersom han åker till spanien idag, han ska tävla typ.
ja, så då va det iaf inge kul för sibbe typ, och då tyckte mamma vi kunde åka hem. alla andra drog typ också då.
men jag hade iaf skitkul! i <3 julafton.
när vi kom hem öppnade vi lite mer julklappar, och sen gick vi typ och la oss.

idag ska jag chilla lite tror jag, och sen ska jag på bio med jocke, för det blev inget i tisdags.
men nu ska jag duscha. kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0