torsdag

helt vanlig torsdag typ, pallar inte berätta. allt va ju som vanligt, typ utom att jag fick veta idag att jag kommer sänka mig i religon, från vg till g. jag fick fucking damp, man kan inte säga de nu vafan, lite sent. men kan typ kompletera nu så jag inte gör de, hoppas jag.
har städat mitt rum idag också, så nu äre finfint, och sen har jag varit och kollat på dansen, eftersom jag fortfarande har ont i mitt ben och inte kan dansa. tråkigt, men jaja.
kliar grymt mkt i min mun nu, käkade precis ett äpple.
men nu ska jag kolla in facebook lite, och sen ska jag lägga mig i sängen, kolla tv och pluggisch kemi bah. har ju prov imorn. uuupsi. sen ska jag kanske ska fortsätta läsa lite i min gossipgirl-bok. haha, jag älskar den redan.
men aja thats all!
'ni vet att ni älskar mig'
xoxo gossipgirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0