4/2-08

hej. idag har de inte hänt mkt. skolan som vanligt, tråkigt. men man klarar sej. efter skolan gick jag hem till johanna. vi hade mys. vi åt muffins och kakor och drack saft. och så kollade vi på sällskapsresan. s.o.s. haha fett kul, fast vi va aströtta, och jag somnade typ. hehe. menmen, sen fick jag ta bussen hem. när jag kom hem åt jag typ. sen satt jag vid datan. men min fucking data har fått virus, och jag dampar. asså shit. varför just jag. jag hatar dehär. hahah så nu ska mamma typ ta me den till jobbet, till nån kille där som sköter datorerna, och då kommer jag typ inte ha min data på ett tag. bajs asså. nu ska jag nog duscha tror jag, sen ska jag... sen vet jag inte. datan är jjue typ ingen  mening att sitta vid, så får väll typ kolla film eller nåt. jag hittar säkert på nåt. vi ses. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0