äntligen lov!

äntligen lov. jag har längtat jättelänge. fett skönt att vara ledig från skolan lite. vi har haft så mkt på sista tiden.
idag hade vi soprov, och teknikinlämning. och så skulle vi bli klara med en sak på svenskan, fast ja blev klar igår. haha jag jobbade duktigt för en gångs skull.  haha, så aa, alla som var klara med den där saken fick sluta efter lunch idag, fett slapp dag asså. och nu är det lov också.
när jag va på väg mot bussen från skolan ringde johanna mej, och vi hade ett roligt och långt samtal. de va värsta mkt vårkänsla idag också. när jag satt och väntade på bussen så lös solen på mej, och mina ben blev fett varma. då blev jag glad ;) haha. jag älskar vår. fast nu vill jag bara ha sommarsommarsommar.

imorron kommer släkten hit. de ska väl bli lite kul antar jag. haha. hoppas de i alla fall. sen ska ja va me johanna också. vi ska hitta på nåt kul tkr jag. hahah.
nu ska jag snart äta. kanske skriver senare. ses. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0