fredag 8/2

hallåhallå. fredag igen, äntligen. sa ju i måndags att min data skulle typ fixas, men de har den inte gjort. men ja är inne på den ändå, men ja är inne på msn på mobilen, för annars skickar jag bara massa virus, omedvetet såklart.
hahah idag va stina, syslöjdsläraren sjuk, men vi fick ha inger :O hahha hon kan ju inte syslöjd. menmen, blev ändå klar med mitt linne. de blev inte så värst snyggt, men de funkar. haha. sen hade vi engelska och so, usch. men vi fick sluta sen, för vi hade komp från att vi va på dn. heh najs. fast vi, jag johanna mickis och sara åt lunch i skolan, och sen typ stannade vi lite xD hahah men de va för att min och johannas buss typ precis hade gått, och den går bara en gång i halvtimmen då, och vi pallade inte stå där ute och vänta. sara och mickis väntade med oss, och vi hade rätt kul. sen missade vi nästa buss också, men sen gick vi typ. jag och johanna åkte till dagiset vi praoade på förut, och hälsade på. de va kul. barnen blev ju väldigt glada xD. sen åkte jag och johanna till tumba och handlade choklad. hahaha tjockisar. sen åkte vi till södertälje, och sen hem. nu sitter jag här. har typ ingenting att göra.
på måndag ska vi till kungsberget med skolan. fuck vad kul de ska bli sara. älskar dej och det. på söndag ska vi handla massa godis. mums. menmen, skriver säkert mer ikväll. vi ses. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0