fredag

hello. idag är det fredag. typ äntligen xD. haha jag har längtat efter helg.
idag var jag i skolan, typ såklart. det hände inte mkt speciellt typ. efter skolan hade jag superkul med johanna. vi gick hem till henne, och typ inte gjorde mkt, för sen skulle vi till ica och handla cocos. för vi skulle baka nånting, haha kommer inte ihåg va de hette. jo typ karolinakaka elr nåt. de är asgott. menmen, vi gick till ica, och när vi va där kom vi på att vi var hungriga, så vi köpte en typ rulltårta och delade på på vägen hem. hahahahah ja vet, vi är sjuka, men asså de va gott och vi va hungriga. vi tänke att vi va fett tjockisar jue, men sen kom vi på att tänk om vi är typ fett fattiga i vårt nästa liv, så vi inte har råd att köpa de, då måste vi passa på att tjocka oss nu. eller om vi är typ värsta toppmodeller xD då får vi inte äta sånt. och de är inte kul. hahahha, sen började vi tänka på en kille som gick i mm förut, i vår skola, asså vi gick förbi hans förra hus, eller ja tror han har flyttat, men aa, så kom vi inte på vad han hette, ja va typ säker på att han hette pontus. eller typ tobias eller nåt sånt, och ja och johanna gick typ och gissade på alla killnamn som fanns. sen när vi kollade i skolkatalogen när vi kom hem så hette han rasmus. hahhaha typ de enda namn vi inte gissade på. menmen, sen typ började vi baka, och vi hade askul. johanna skulle typ skaka cocospåsen, så gick den sönder, så de flög ut massa cocos. hahah de va fett kul, sen typ så hade vi lie mjölkrig. och johanna kastade rakt i mitt öga, så ja började "gråta". hahha de va fett kul. fast de gjorde asont. sen fortsatte vi baka och filma och sjunga och dansa och baka och filma och sjunga och dansa. vi hade jättekul. och flumma såklart. haha massor. vi va sjuka då xD. jag hade de bäst med dej bästis. sen åkte jag hem och så typ åt vi middag och massa sånt. och nu sitter jag här idag igen och bloggar. hah som vanligt såklart.

ska typ packa nu, för imorgon ska jag till kusin på typ fest xD och så ska jag och några andra sova där. fett med mys asså. det kommer bli så kul.
pussen

lite bilder från idag!

   
   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0