lördag,söndag 2-3 februari

igår var de ju lördag. på dagen åkte jag och mamma till centrum, för jag skulle handla present åt kusin, som hade fest på kvällen. jag handlade underkläder till henne, eller mamma betalade. haha sen fick jag lie grejer också. jag fick en lila klänning, en bh och ett par trosor, hårspännen, en bikini, en mascara, ett puder och en ansiktsmask.. tack mamma<3. sen typ åkte vi hem. sen skulle sibbe spela innebandymatch, och såklart åkte mamma och pappa me. syster va nånannanstans. ingen ang var. haha. så ja va ensam hemma. najs. de är jätteskönt att vara hemma själv.
kusin skulle ju ha fest på kvällen, och jag skulle sova över, så jag packade allt jag skulle ha me mej, samtidigt som jag lyssnade på hög musik och typ dansade. sen typ gick jag in i duschen. sen gjorde jag ansiktsmask, och typ målade naglarna, och filade dom fina och sånt. haha fett mys typ. sen typ när jag va klar kom mamma och pappa och sibbe hem. sen kom syster också. då typ packade jag klart lite, och sen klädde jag på mej de ja skulle ha på kvällen, och sminkade mej och fixade håret. sen skulle vi typ åka. de va fett mys hos kusin. orkar inte berätta allt, men jag hade askul.
idag vaknade vi, och typ gick upp och åt frukost. mums. våfflor med grädde och chokladsås. fan va gott. ahahh sen skulle nathalie och michelle hem, och jag och elin va kvar. vi typ snackade och hade mys. sen skulle hon hem och sen jag.
på vägen hem stannade jag mamma och sis på stadium. sis skulle ha en ny skidjacka, men hon hittade ingen. så vi åkte hem. hemma gjorde jag inte mkt, fixade lite i rummet, och satt vid datan. sen skulle vi äta, och efter maten duschade jag. rätt länge. fett skönt. sen satt jag vid datan igen, och nu bloggar jag och kollar på wallander på fyran. fett bra den är typ. men nu har jag inget mer att säga. imorgon ska jag hem till johanna bästevän efter skolan. skoj.
vi ses. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0