onsdag måndag tisdag.

hejs. nu sitter jag här i min säng i pyjamas, och kollar på miss secret agent. har typ nyss ätit "frukost" mannagrynsgröt, yummi. vet inte vad jag ska hitta på idag. ska nog duscha snart, sen fixa lite i rummet, typ bädda sängen och så, och sen har jag ingen aning. förresten, drömmde typ sjukase drömmen inatt. orkar inte berätta i detalj, men de va typ att marcus va typ 10 meter lång, micke och fille va fett snälla, och jag och johanna skulle till min mormor och morfar, så stannade vi och åt på restaurang på vägen, och där inne va de bara massa cowboysar, och sara va där, och hon drack mjölk till maten, och de va typ fett konstigt tyckte vi. aa typ lite så va de, men den va helt sajk.
i måndags sov kusin hos mej. först möttes vi i stan på dan, och åt lunch och fikade i gallerian. kollade i affärer också. hon skulle köpa ett par jeans, men hon tog typ aslång tid på sej att bestämma sej, sen köpte hon inga i alla fall. haha. vi åkte hem vid fyra, och min konståkning började klockan fem. vi fick ta bussen från tumba som gick 16:47, så fick vi springa från bussen, hem och hämta mina träningskläder, och sen till bussen igen. den gick 17:06, så aa, då va jag redan försenad. men ja bytte om på bussen. fett pinsamt asså. fia gick fram till dom längst bak i bussen och bah: ehm ursäkta men skulle ni typ kunna sätta er lite längre fram för hon måste byta om här. dom bah: eeh okej? så ja typ satt där och drog av mej brallorna och hela köret. haha, och på med strumpbyxorna och allt snabbt. alex och anna va på bussen, och dom typ garvade åt mej, och fia typ filmade och fotade. haha finns på hennes pea. jag skämmde helt enkelt ut mej lite.
sen på kvällen gick vi till filmkedjan och köpte massa gott godis, som vi mumsade i oss hela kvällen framför datan. sofia chattade med sin blivande pojkvän. tycker jag att han är i allafall. vi hade i alla fall mys. sen när vi skulle borsta tänderna frågade fia vart sibbe va, (min bror) ja bah gick och kollade in i hans rum, som var helt släkt, för ja trodde han vadär. då såg de ut som att nån typ hade byggt en koja i hans säng. man såg ju inte så bra, eftersom de va helt mörkt, men de va nåt spetsigt som stog där. såg ut som att nån hade typ ställt en pinne eller bandyklubba i sängen, och typ satt en fllt över. ja typ bakade  in i badrummet igen till fia, stängde dörren och låste, och sa att de såg ut som att nån satt i hans säng. hon bah: men lägg av, ja bah men de är allvar, hon bah: lås dörren, ja bah: ja har gjort de. när vi va klara i badrummet så ttyp gick vi och kollade i hans rum igen, men vi vågade inte tända, så vi typ skydade oss in i mitt rum, och stängde dörren, så gick vi och la oss och låg hand i hand och snackade om killar tills vi somnade. de va mys.

igår så vaknade vi klockan halv ett av att telefonen ringde. ingen svarade eftersom de inte va nån annan hemma utom vi, så ja typ fick springa upp, men hann inte svara. vi gick upp och vi började göra pannkakor,.mums.fast typ alla gick sönder, men dom va smaskens ändå. sen taggade vi in till stan och kollade i affärer igen. ja köpte ett par vita tygskor. fia köpte ett par jeans och ett par skor. sen åkte hon hem med moster, och jag åkte hem själv till mej.
på kvällen gjorde jag ingenting, bara va hemma, vid datan och sånt.
nu har ja inget mer att säga, ska duscha nu, skriver nog ikväll. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0