söndag

hejsan. nu är klockan 08:40 och jag ska snart på träning. bussen går 09:01. haha, de är konståkning. najs. fast egetligen orkar jag inte träna såhär tidigt, vill sova nu,menmen. kusin åkte nyss med mamma pappa och sibbe. dom ska på innebandymatch, men dom skulle släppa av kusin på vägen. hon sov här och vi hade fett med mys asså. jag älskar henne mest. menmen, hinner inte skriva allt vi gjorde igår och de nu, så jag gör de typ sen när jag kommer hem från träningen typ. eller senare ikväll, för sen ska jag typ vara med sara älsk. vi ska handla massa godis tills imorron, för då drar vi till kungsberget med skolan.asså alla som vill såklart. jag och sara har fan åkt me varje år. hahah vi är värsta stammisar. haha nej, men aa de ska bli fett med mys och kul. hoppas bara de  är bra väder, typ inge vattenpölar i backarna, och inte is heller. de suger. och jag och sara kommer äga ALLA. right sara?! menmen, nu måste jah börja göra mej klar för att dra till träningen. vi ses. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0