söndagkväll

hejsan. nu skriver jag vad som hänt på dagen och sånt xD hahah de lät knäppt, men aa skit samma. imorse tränade jag jue, och de gick rätt bra. de va kul. sen åkte jag hem och åt lunch och duschade och sånt. sen typ kollade jag på oc och satt vi datan. sen träffade jag sara, och vi handlade godis tills imorron. sen typ åkte vi hem. när jag kom hem åt jag middag och satt vid datan, sen duschade jag igen xD hehe skönt. så har jag typ packat och sånt tills imorron. kungsberget som gäller då. najs asså. fett taggde vi är sara. och robin. vi kommer ha bäst. jag längtar som fan. pratade nyss i tele med sara. vi skrattade mest, men de va mys. snart ska jag sova, så jag orkar upp imorron. men vi ses. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0