typ söndagen

hejs. idag har jag tränat på morgonen. orkade egentligen inte gå upp, men tvingade mej själv. de va konståkning och jag hade kul. jag skulle typ åkt till kusin idag för hon fyller år. grattis älsk<3 men de blev inte av. så skulle jag typ träffat jocke och hans kompis, men de blev inte heller av. haha så jag har typ slappat hela dagen. haha typ bråkade fett mkt med fille på msn. fast sen helt plötsligt var allt okej. vi pratade helt normalt. elelr typ lite konstigt samtalsämne kanske, right fille?! haha men de tar vi inte upp här. men fett onödigt tjaffs asså. förlåt för att jag blev så sur. men de va inte bara mitt fel. och kom ihåg nu vad du har lovat filip! annars vet jag inte vad.

i fredags va vi på restaurang med släkten. vi firade sis och kusin. jag hade mys.
igår så va jag hos morfar, och så va jag och mamma och sis och handlade lite och sånt. de va kul. sen på kvällen va jag bara hemma.
nu har jag inte mkt mer att skriva. har matteprov imorron. önska mej lycka till ;) kommer få ig asså. hjäp. menmen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0