-ingen rubrik idag heller-

hejs.
idag är det måndag igen. jättekul. *inte. menmen, en hel vecka skola väntar, bajs asså. idag hände det inte så mkt speciellt. vi hade ingen gympa, så vi fick håltimme. najs asså. nåt annat annorlunda hände inte. träffade rima när jag skulle hem. vi snackade lite, hon skulle till tumba och pierca ögonbrynet. coolt. hon fyller år imorron också, måste gratta henne då.
imorgon har vi musikprov/läxa. vet inte vad det är, men kan de inte i alla fall. shit asså. men typ ingen kan verkar det som. så jag lär inte vara den enda. hehe.
det blev lite pinsamt idag i skolan, efter helgen xD men jag får leva med de. hahahhah, så farligt va de ju inte.
sara älsk<3 var sjuk idag. stackars plutt. men hon kommer imorgon. brabra. anyway, har inget mer att skriva nu, bara att jag längtar tills den tolfte mars obeskrivligt mkt, och att jag saknar kusin absolutmest.
puss på er<3


                 

 me want allt of this nu!. älska<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0