-rubrik-

helluw.
igår va jag i stan, men johanna sara mikaela, vi träffade några som sara och mikaela kände. johanna handlade en present till becka också. vi gjorde inte så mkt mer. sen åkte vi hem och så skulle vi nästan direkt till becka, på tjejkväll. hon har ju fyllt år, så vi skulle fira lite. fast det blev inte så jättelyckat. det var bra, ända tills slutet på green street holigans. asså jag och mickis började gråta asmkt, för den snygga killen i filmen dog, och så började sara och johanna gråta lite, men sen slutade dom, men jag och mickis kunde verkligen inte sluta, asså vi grät skitmkt. sen började sara också gråta för att vi grät, och så började vi tänka på massa andra hemska saker, och då grät vi ännu mer. de va inge roligt.senslutade vi, äntligen efter nästan en timme, men så kom johanna från toaletten och grät. och så började vi gråta igen. asså de hände en sak som jag inte ska skriva här, men jag kan säga att de va en idiot som gjorde det. så då grät vi asmkt. sen fick johanna följa med mej hem på kvällen och sova hemma hos mej. mysigt. vi satte på en kul film och gick och la oss. vi chattade lite också. sen låg vi vakna jättelänge, och pratade och sånt. typ vid halv två började ett bra tv program som vi tittade. hahah. sen i slutet av de somnade jag lite, men sen vaknade jag igen, och sa till johanna att jag va jättehungrig. jag frågade om hon ville ha glass, hon bah: eh okej :D så vi gick ner och hämtade de, och satt i mitt rum och åt glass. mums. sen så typ snackade vi och sånt, sen somnade vi.

idag så sov vi till typ 20 i 11. vi låg och snackade och sånt och sen vid typ halv 1 så gick vi ner och åt frukost. där hade vi lite kul, jag spillde ut min juice med is i, så började jag leka titanic. hahha johanna filmade med mobilen. de va kul. sen gick vi upp och kollade på the perfect man. mysigt. hehe. sen typ låg vi i min säng, med våra täcken på oss, och så låg vi och chattade på våra mobiler. de va helt mörkt i rummet, och vi va typ fett trötta, så vi sa typ ingenting, sen började vi ha lite "fotkrig" men sen somnade vi typ båda två. mitt på dagen liksom xD. menmen, sen skulle hon hem. och jag satte mej vid datan, och ja här sitter jag.
inget mer att skriva nu, men ses. pyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0