24/1 tvåtusenåtta

hejsan.
idag är det torsdag. vi hade biologiprov. de gick väl sådär. ganska bra hoppas jag. jag hoppas på ett g i alla fall. mkt annat har inte hänt. gick hem efter skolan och satte mej vid datan. pratade med sara i telefon ett tag också. de va kul. sen har jag int gjort mkt annat. måste faktiskt göra engelska snart. måste översätta en text till engelska, för vi ska redovisa imorron, och vi har bara skrivit på svenska. så, aa.men jag orkar inte, men jag vet att jag måste, så de är bara att jobba. får belöna mej med oc sen, ska börja om från första boxen nu. älska asså. menmen, ska nog plugga nu, sen typ duscha och sen kolla oc. kanske sitter vid datan samtidigt, men ja tror inte ja pallar inte mer idag. ska nog sova lite tidigt ikväll. aa inte redan då, men sen. har lite ont i huvudet, så de är skönt att lägga sej tidigt.
imorgon händer nog inget speciellt. inte vad jag vet nu i alla fall. hoppa jah hittar på nåt. nu ska jag plugga. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0