3 januari 2008

Dagens låt:  bad day- daniel powter
Dagens dusch: typ snart
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: foundation, puder mascara eyeliner
Dagens klädsel: typ pyjamas halva dagen, sen jeans, svart t-shirt och munkjacka + jacka mössa vantar, sen mjukiskläder, sen jeans sss tjocktröja + jacka och vantar (på väg till filmkedjan)
Dagens händelse: typ brottning i snön med johanna och nathalie <3
Dagens planer: skriva klart i bloggen, duscha, sova.
Dagens vill ha: vinterstövlar från dinsko, ska typ inhandlas imorron :)
Dagens saknad: .kusin <333
Dagens drog: snön
Dagens tråkigaste: sovaöver- kvällen blev inställd
Dagens finaste: syster'
Dagens måste:  städa
Dagens dricka: vatten 
Dagens köp: godis x)
Dagens mat:  nudlar och wok
Dagens kärlek: fortfarande kär ;)
Dagens mående: jättebra

hejhej.
igårkväll hade jag och johanna och nattis filmkväll hemma hos nattis. det var skoj. vi tittade på massa bra filmer, skrattade och tjockade oss med chips och läsk. sen låg vi vakna ett tag innan. nattis somnade. johanna blev fett osocial för hon låg och skrev hemliga sms med en kille. så aa, jag somnade tydligen. sen efter ett tag väckte johanna mej, hon sa att filmen vi hade tittat på var slut, så vi skulle väcka nattis. men de gick inte bra. vi låg och petade på henne jättelänge. sen vaknade hon. vi ba: nattis du måste stänga av filmen. hon: vart är dom andra? lite småsurt. vi: vilka andra? skrattade jätttemkt. hon: men schhh dom andra! lite surare. vi började typ skratta jättemkt. nattis blev arg och typ halvskrek att vi skulle va tysta, och så frågade hon: vart är dom andra? johanna: filmerna? nattis: men dom andra! vi typ började asgarva, fast rätt tyst, nattis: men asså de här är inte kul längre! lät typ som om hon skulle börja gråta. vart är dom andra? väldigt sur, vi: men vilka andra? asså vi trodde typ hon menade människor, men de hade ju inte varit några andra där, så vi fattade ju ingenting. hon: men jag har ju sagt de 100 gånger. dom andra! jag: fjärrkontrollerna? hon: men jaaaa. jag: men dom ligger typ där! pekade bredvid henne. hon: men neej, så tog hon upp dom, för dom låg ju där när jag pekade. hon stängde av tv:n och typ la sej ner och sov. sen efter ungefär 5 min vaknade hon igen. då låg vi alla och snackade tills kl blev typ 5, för då skulle hennes mamma vakna för hon skulle till jobbet. vi skulle låtsas sova då, men vi alla somnade snabb, så sov vi typ tills hennes mamma ringde kl ett och undrade om vi inte hade gått upp ännu. nattis va typ jättesur x). sen låg vi och snackade och kollade på tv, och kl halv tre gick vi upp och åt nudlar till brunch. gott. sen bäddade vi ihop och städade, för att sen gå ut och larva oss i snön som hade kommit. skojskoj. vi hade kul därute, men sen blev de kallt och vi gick in till nattis. vi satt där och pratade, sen skulle jag hem och äta, och johanna och nattis skulle också äta typ då.efter de så gick vi till filmkedjan, för vi ville ha godis, för vi tänkte sova hos johanna inatt, men sen gick inte de, så de blev inte av :(. så nu sitter jag här och bloggar. imorron ska jag och nattis och johanna till tumba, för jag ska handla vinterskor, om dom finns kvar. men de hoppas jag. sen vet jag inte vad vi hittar på x). menmen, ni får läsa min blogg imorron också. vi ses.pussen <3

    jag älskar er <3
                     nathalie <3                                                                 johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0