första skoldagen

♥hejs.
idag var de första skoldagen efter lovet. åh, jag vill ha mera lov. menmen, de är ju "snart" sportlov. haha.
de va okej i skolan idag, inte jättejobbiga lektioner och så, bara ganska. vi trodde vi skulle ha bild på morgonen, eftersom vi hade musik förra terminen. men vi ska tydligen ha musik tre gånger till. hm, fast nästan hellre de, för jag kan inte rita. men sen hade vi teknik, jag och mickis lödde bara. så de va inte så jobbigt. sen hade vi lunch, raggmunk, isch, inte så gott. aa sen hade vi språkval.. spanska har jag, och då kollade vi på nån tråkig film. fast de är ju bättre än att jobba. hehe. hatar spanska, de är fett tråkigt. sen hade vi halvklass, ena halvan har no, och andra so, jag hade so idag, tack och lov, för på no:n skulle dom dissikera :S usch, typ några jävla lungor och hjärta. fast jag ska ju göra nästa tisdag, och jag kommer typ spy. men so:n va tråkig. satt med mickis, men hon somnade x) han babblade ju bara massor. och så skällde han på mej och micke x) bara för att vi ritade lite på bordet, och för att jag hade mina fötter på stolen. shit asså.  vi har ju inte ens skor där inne. hata peter. japp, sen slutade vi, och då åkte jag och johanna och nattis hem. så, nu sitter jag här och bloggar.

johanna ska ju snart flytta, så ikväll ska jag och nattis följa med dom till deras nya hus, skojigt. fast innan de ska jag och johanna laga pannkakor. smaskens x).

till igår: igår va de ju sista dagen på jullovet. trist. men jag och johanna och becka gick på bio. betydligt roligare. heh. men vi såg beemovie. hahahah. den va ganska bra. vi åt där innan. mums. typ nån chinamat ungefär. bion stängdes av typ mitt i, så de blev helt svart i salongen, så va de en tjej som bah: vem stängde av filmen? jag: de va jag. hahah ja och johanna börja typ garva. men sen typ satt vi där inne aslänge, och sen äntligen sattes filmen på igen. tack och lov, för jag var väldigt rastlös när den var avstängd. så ja typ började ställa mej upp och gick lite och johanna bah: är du otålig eller?. hahaha de va ju tråkigt medans den var avstängd. men, ja hade en kul kväll med er. tack <3.
nu ska jag gå och hämta nånting att äta. lite mellis =). jag är hungrig. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0