fredag, fjärde januari-nollåtta

godkväll.
idag har jag inte gjort så jättemkt. jag vaknade rätt tidigt, och gick upp och duschade. jag duschade ovanligt länge idag. hhm, konstigt, menmen, sen började jag göra lite finfina armban =). hehe. sen skulle jag och johanna till huddinge. eller först skulle vi gå i tumba, för jag skulle kolla efter ett par skor på "minsko" men dom fanns inte kvar =( men johanna skulle köpa en tröja på hm, och de gjorde hon. sen gav vi oss iväg till huddinge. och där gick vi till MQ för jag skulle köpa en tröja. finfin va den. sen gick vi till glitter och johanna köpte ett diadem, och sen åkte vi hem. kort varsel idag x). men sen hemma så typ låg jag i min säng ett tag och lyssnade på musik, sen kollade jag på en film, "american pie naked mile" haha. sen typ va de mat. hemmalagad kebab. eller asså vi gjorde ju inte köttet och så, men asså vi köpte inte från pizzerian eller nåt. sen typ gick jag och la mej i min säng igen och chattade på mobilen. sen satte jag på datan och fortsatte chatta. hah. pea och bilddagboken också såklart. och nu blogg också. så, inte så mkt mer än så har hänt idag. tyvärr. fett tråkigt inlägg idag ju. jag saknar kusin grymt, och hoppas att vi kan träffas innan jullovet är slut, i alla fall över dagen eller nåt. för vi har inte träffats sen julafton =( och jag glömde min julklapp där. såklart. och den vill jag ju ha såklart. för den va fett fin <333333. menmen, nu ska jag typ gå ner och kolla vad alla gör där nere, och se om de är nåt bra på tv, annars så sätter jag på en film eller nåt. nåt hittar jag på. imorron hoppas jag att jag och mamma ska handla vinterskor till mej. de behövs nu när snön är här. jippie.
ses imorron. puss (h)

 jag och hon var i huddinge tillsammans <3333333

 jag saknar dej grymt mycket bejbi. vi måste ses snart <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0