fuck vilken konstig dag?!

 hej på er. den här dagen var ganska konstig. eller de kändes som de i alla fall. ja, första lektionen var musik, och de va tråkigt. men sen fick vi rast, och jag frågade rolf hur lång rasten var. han bah: tills jag säger till, ja bah: men vi går ju dit ut. han bah: vänta i skolan. (asså vi har musik i en annan byggnad, precis bredvid skolan) så vi gick dit in. sen efter typ tjugo minuter så gick vi tillbaka till musiken. men rolf blev typ fett sur. han bah: men ni skulle ju ha rast tills jag sa till. så vi gick igen. sen efter typ en halvtimma eller nåt så kom han och sa till oss. då fick vi sjunga lite och sånt. andra lektionen var teknik. det gick inte bra för mej och mickis. vi skulle löda fast den där tråden, och vi höll på med den typ hela jävla lektionen. de gick bara inte. sen va de lunch, typ skitäcklig mat. potatis och fickbullar, och så fanns de typ potatismos och korv, och så va de rester från igår. vårullar och ris. men riset smakade bajs. och majsen. usch. så jag typ blev verkligen inte mätt. menmen, sen hade vi lång rast och sen spanska. tråkigttråkigt. sen hade halva klassen labb, och halva klassen so. jag hade labb, och vi dissikerade (eller hur de nu stavas) asså jag tittade inte ens. de va skitäckligt. asså usch, fårlungor och fårhjärta. asså de stank jue. usch, jag spydde nästan. sen gick jag hem med becka sara mickis och johanna. nån hade snott johannas ena sko, så hon fick gå hem i sånna där blåa skoskydd x) meh fett taskigt att ta hennes sko. och nån hade snott annikas mp3 och pengar också, från hennes skåp. jag ska ta reda på vem de är x). haha. men jag och johanna och sara och mickis och becka gick och hämtade våra biljetter till rihannas konsert, på ica. fett kul de ska bli. sen åkte jag och johanna hem, och mickis och sara gick till becka tror jag.

ikväll börjar dansen igen. fett kul. fast den börjar tjugo i nio, och slutar typ tio, och den är i stan, så de är lite sent. menmen, jag står ut. jag älskar ju att dansa, så spela roll tiden liksom.
inget mer att skriva typ, så pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0