grattis bästis' <3

hellå.
idag är de den 17 februari, och idag fyller Rebecka bästis år. grattis älsk. i skolan va de typ inget speciellt som hände.mikaela skämde ut mej på matten. fast det ska vi inte tala om, bara att hon skrev carro <3 [någon] på tavlan, som jag inte tänker nämna här, och sen skrev hon carro <3 micke :O tänk om han tror att jag gillar honom. hoppas han inte såg de. menmen, sen var de inget mer speciellt. efter skolan åkte jag till vårdcentralen och mötte mamma där. jag skulle ta bort ett födelsemärke. eller leverfläck eller vad de nu heter. menmen stackars mej. fast de va bara bedövningen som gjorde ont. den gjorde jätteont, sen kände man ingenting. och så fick jag sy också. ännu mer stackars mej. fast de kommer bara bli ett litetlitet ärr. sen åkte jag och mamma till tumba, köpte en svart långärmad tröja. och en mascara. sen så hämtade mamma nån medecin på apoteket, och sen åkte vi hem. så nu sitter jag här och bloggar. och chattar. heh. vi ses. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0