han

FAN FÖR DEJ ASSÅ. DU SA JU. DU LOVADE TILL OCH MED. HAR DU GLÖMT DE? MEN DU SA JU BARA SÅ. DET BORDE JAG HA FATTAT DIREKT. MENMEN, GJORT ÄR GJORT, MEN JAG FATTAR BARA INTE ATT MAN KAN VARA SÅ OMOGEN SOM DU. VI GÅR FAN I ÅTTAN.

typ sådär kändes min dah. jag pallar inte skriva vem och vad det handlar om, men han vet nog själv vem han är. jaja, palla slösa tid på de där mer, idag har de inte hänt så mkt annat speciellt.. musiken var rätt kul, för vi behövde ju inte göra nån läxa, vi fick spela synt hela lektionen, och i slutet så flummade jag och sara som fan xD. älsk dej. imorgon ska vi till dn. asså tidningen. vi ska ttyp få pröva att göra egna tidningar eller nåt sånt. ingen aning.
ikväll har jag dans. fett najs. älskar att dansa. dansa forlajf liksom. heh. saknar kusin grymt. älskar dej bästevän.
typ becka och johanna va hemma idag, dom va sjuka "/. tråkigt. menmen, dagen var kul ändå. nu ska jag nog titta på OC eller nåt. blev väldigt sugen på de nu. kanske skriver någont ikväll. ingen aning.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0