kvällsinlägg typ

helloj. kom typ nyss hem från dansen. fan va roligt de va. vi gjorde om våran dans lite. men de blev bra. om ni inte visste de redan, så dansar jag showdans på lasse kühlers dansskola i stan. och de är jätteroligt vi har show i maj om ni vill komma och titta xD haha fast biljetterna är ganska dyra :S. menmen, nu sitter jag här och äter macka och dricker oboy, och ska snart in i duschen. tur att vi har lite sovmorgon på onsdagar, eftersom de blir ju rätt sent i säng för mej på tisdagarna. men de är de värt, bara man får dans så. haha. jag är typ väldigt trött nu, så jag ska duscha, lägga mej och kolla på en film, och försöka sova samtidigt xD. men de brukar funka. fast inte alltid, när jag inte är så trött typ.
ses imorgon babes. puss och god natt sov gott drömm sött och vakna blött. hahah nej, sov gott bara. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0