kvällsinlägg.

sovgott.
idag har jag varit i skolan. typ helt vanlig dag. lite kul i matsalen bara, men orkar inte berätta. mikaela skämde ut mej :O hahah fast jag är inte arg. men de va pinsamt. hon stog bakom *honom i matkön, och så bah sa hon till mej: carro, vill du stå här? och *hans kompis stog framför mej, så han bah vände sej om och kollade på mej. och jag tror *han hörde. :S. menmen, *han vet redan. hahah. typ inget annat kul har hänt. skulle gått på dans idag, men ingen kunde skjutsa mej till stan, så jag gick på konståkningen :D. de va skoj. haha. snart ska jag duscha och sen typ kolla på nån film. imorgon ska typ alla i skolan göra nåt kul, men såklart inte vi :O asså de är sämst. bajs också. skolan suger. men nej nu måste jag duscha, ses lovers and suckers x)
puss§

btw, längtar som fan till den tolfte mars :D och imorgon fyller bästiws becka femton år. byxmyndig unge nu x) älskar dej sötnows. och idag fyller mamma år. så hon har fått fina presenter, orkar inte skriva vad. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0