måndag

hola.
idag är de måndag igen. bajs. en hel vecka skola väntar. eller nej, för på fredag är vi lediga. haha. vi får plugga hemma då. yes. idag släpptes biljetterna till rihannas konsert den 12 mars. jag ska gå. jippie. dom släpptes kl 09:00 och vi fick panik för de funkade typ inte om vi trodde dom skulle ta slut och allt. men nu har de löst sej. tur. men asså dagen var rätt tråkigt. fast inte så jättejobbig. har inte så mkt att skriva idag. ska snart kolla på en film tror jag. måste plugga lite till svenskan, om jag kanske ska redovisa imorron. vet inte. jag saknar kusin jättemkt och så är jag kär <3. hahah. fast jag säger inte i vem. dom som vet är dom enda som behöver veta. sådeså.
nu längtar jag jättemycket tills den tolfte mars. det ska bli så kul med johanna och rebecka. älsks.
ni som går i min skola, vi ses imorron, ni som inte gör de, vi ses nog inte imorron. ni läser nog bara min blogg.
puss <3

 plus  plus  
             CAROLINE                                          REBECKA                                            JOHANNA                           
                           
                               
                                                                                            RIHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0