rubrik?

hallå. idag är det tisdag. första bildlektionen då. och de va första timmen också. fast de va två och en halv timme typ. hatar bild, de va astråkigt. menmen, vi fick typ göra mappar, och typ kolla på massa grejs hon visade, så skulle vi rita skoluniformer, men typ ingen hann börja hallå. eller asså jo, sara i alla fall. men jag och becka pallade inte börja. så vi satt bara där.
typ alla va fan sjuka idag. och du är inte i skolan nu heller din bajskorw. jag saknar dej faktiskt. menmen, typ en av dom två kanditaterna i vår skola är fett snygg jue. haha typ alla tycker de. what ever, efter skolan, eller ja, typ på eftermiddagen elelr vad man ska säga, innan sista lektionen, som var so, åkte jag till doktorn, skulle ta bort stygnen. de gjorde inte ont. sen gick ja hem typ. hehe. at home gjorde jag inte mkt, inga läxor just nu, fett najs. 
ska snart på dans. eller jo, om en timme typ ska jag åka. eller ja kl åtta. dansen börjar ju tjugo i nio inne i stan. de är fucking kul att dansa asså.
har typ pressat rihanna hela kvällen. måste ju i alla fall kunna några låtar tills den tolfte mars. fan va bäst vi kommer ja älsks.

i helgen, eller på lördag, ska jag hem till sötaste kusin, hon ska ha partaj asså. haha nej, men typ lite tjejmiddag eller nåt. har fan ingen aning om vad som händer. haha hon berättar ju inte. menmen, kommer ju bli askul vad som än händer. för de första är de ju med kusin, och för de andra, massa annat sött folk. typ ska kanske köpa present imorgon. vi får se. jag längtar i alla fall. det ska bli asroligt. jag saknar henne btw. jättejättemkt asså.
nu ska jag typ kanske städa min hamsters bur. heheh kul. *inte.
vi ses. kasnske när jag kommer hem efter dansen ;) btw, har sovmorgon imorgon. najs eller vad?!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0