Söndag

helluw.
idag har jag varit med johanna bästevän. vi var hos hennes farmor och farfar och lämnade hennes katt där, eftersom dom ska flytta så är de lite svårt att ha den hemma just då. eller nåt. men aa, han kommer hem till dom på söndag :). men aa, innan  de så gjorde jag inte mkt. och inte efter heller. jag och kusin kom på att vi ville träffas, men de gick inte :(. jag saknar henne. ja de blir ett kort inlägg idag, för jag har inte mkt att berätta. ska kolla på "hide and seek" sen. om jag vågar. hah vågar inte kolla ensam tror jag. men jag ska i alla fall kolla på filmen som börjar på sexan kl tio. den är asbra.  såå puss på er. ses <3

                        johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0