söndag

hejs. nu är klockan 13:39 och de är söndag. ja vad gör man på söndagar liksom?! typ ingenting alls. vaknade imorse och hade träning klockan halv tio i ishuset. det var roligt. sen åkte jag hem och åt typ lunch och sånt där. nu sitter jag vid datan, jag har också blivit sjuk nu. men jag ska nog inte stanna hemma, så sjuk är jag inte. bara förkyld. menmen, man får stå ut. imorgon har vi engelskaprov, och jag har inte pluggat. pallar inte just nu. ska typ hämta massor med glass och sätta på OC. bara älskar det. mysmys. sen, typ senare, så ska jag nog plugga lite engelska. eller typ ikväll. jag måste i alla fall göra de, nu är de inte sånt där man kan strunta i att plugga på, och kanske klara de ändå, nu är de verkligen sånt jag inte kan. vi ska ttyp få frågor om massa länder och sånt skit, och jag kan fan ingenting om dom länderna. så plugga är viktigt idag. men kommer typ inte palla, och så kommer jag glömma bort, och så typ när jag ska sova ikväll kommer ja komma på att jag inte har pluggat, så då får jag göra de då. typ som vanligt. menmen, nu ska jag kolla på OC och äta glass. skriver nog ikväll. ses. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0