två fantastiska dagar!

hejs.
jag har haft två fantastiska dagar i rad nu. igår, fredagen den 25 januari, så var jag i skolan på dan. inte s jättekul förståss. men johanna var tillbaka. de va kul.efter skolan åkte jag johanna natta och mickis till tumba, men mickis skule direkt till tunaskolan, så jag och natta och johanna gick och köpte choklad. och läsk. haha. sen tog vi  tåget mot södertäje, och bytte sen tåg nånstans mot nånstans. vi gick av i järna. vi skulle kolla på något hus. hahahhahah, vi är sjuka. men sen va vi typ där och hade kul. sen åkte vi till stan, och sen typ hem igen. hahah. vi bestämde oss för att sova hos johanna, och de gjorde vi. när vi kom dit så typ bastade vi och myste. sen kollade vi på film och hade mys och kul. sen, typ vid 12, somnade johanna och nattis, och där satt jag själv och chattade med oskar. jag försökte väcka dom,men de funkade inte. så ja satt och chattade med honom och va typ fett rädd, hahah orkar inte berätta allt men de va läskigt. sen typ vaknade dom, och vi bytte film och hämtade mer chips och läsk. hahha, så hade vi ännu mera mys, utan nåt sovande, men sen somnade vi ändå typ.

idag så vaknade vi såklart, åt frukost och gjorde oss i ordnign. sen gav vi oss hem till mej och nattis med buss och massa packning, för att lämna all vår packning. sen gav vi oss av till stan. när vi kom dit käkade vi lunch på mcdonalds. mums. haha. sen typ gick vi i affärer. alla handlade de jag handlade va: ett par trorsor, ett par jeans och ett linne. och en klänning till sis. menmen, efter allt shoppande åkte vi hem, till var och en, och här hemma hade jag tråk. måste bara säga nu att klockan  23:59,  så när jag har skrivit klart kommer klockan vara över 12, och då är det söndag. bara så att alla vet. men jag har haft två fantastiska dagar med er tjejer. älskar er!

nathalie&johanna<3

btw, ska ttyp snart lägga mej och kolla på oc. har träning imorronbitti. börjar bli sjuk också. fuck asså. menmen.vi ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0