tvåtusenåtta

hejsanhejsan. jag har inte skrivit blogg på jättelänge nu, vet typ inte varför. senast jag skrev va ju förra året x). jo, som nog alla vet, det är ju tvåtusenåtta nu. igår var det ju då nyårsafton. jag följde med johanna och hennes familj hem till christoffer och ellinor. (christoffer går i vår klass) dit skulle också micke och hans familj komma. (micke går också i vår klass). jag hade jätteskoj där. vi dansade dansmatta, sjöng singstar, spelade guitarr hero, smällde smällare och rakteter. vi fick jättegod mat. jag och johanna sjöng singstar, och så började vi dansa typ asfult, helt flummigt. hah vi dansade typ som värsta porrvideon x) men aa, så va de nån låt, som dom sjöng typ shake it eller nåt i, och då började vi skaka på rumpan, haha asså vi garvade så jävla mkt. och sen så märkte vi att micke stog och kollade i dörren, och då typ dog vi av garv. asså fett kul, han typ garvade åt oss, så som vi dansade. HAHAHAH, asså jag hade skitkul. men sen började vi typ sjuna barbie girl och allt, och ni skulle sett hur vi dansade. hah men sen kom vi på att, tänk om deras grannar typ står på sin altan och kollar på oss nu, för tv va framför fönstret, och vi stog ju framför tv:n eftersom vi sjöng också, men sen strunta vi i de och fortsatte dansa. asså jag har nog aldrig skrattat så mkt. sen va vi ute och smällde smällare med killarna, fast de va lite läskigt, för dom är ju inte direkt försiktiga med dom. hah dom flög ju överallt. men sen blev kl 00:00 och då blev de raketer istället. asmysigt, för dom bor jättehögt upp, och man ser typ överallt, och de va ju jättemånga som sköt. så hade vi de mysigt därute. sen så skulle killarna skjuta mer smällare, och johanna och ellinor gick in och spelade guitarr hero, och jag stannade där ute. sen så ville jag ha tomtebloss, men micke eller christoffer ville inte tända dom. då blev jag sur. dom va dumma x). men sen tände micke i alla fall, de va snällt. sen skulle jag få typ kasta i väg nån typ grön bomb, och micke sa att jag skulle vänta med och kasta tills han sa till. fast jag kastade innan, för annars hade mina fingrar typ sprängts bort, för den där stubinen hade ju typ brunnit upp, men han sa att jag skulle vänta längre, fast jag vågade inte, för man vill ju gärna ha kvar fingrarna, så jag kastade x), sen gick vi också in, efter ett tag, och då började vi spela guitarr hero igen. fast micke typ mosade bara mej när jag satt i fåtöljen, han la sej typ på mej. hehe. sen så sjöng vi lite singstar, asså vi tjejer, men sen så satt jag med därute igen, och väntade på att de va min tur att spela gitarr x). sen skulle vi åka taxi hem, typ vid tre. dom har typ långa trappor ner till vägen, och så sa christoffer och dom att dom va hala, och att vi skulle gå försiktigt, men såklar halkade jag. haha jag började bara asgarva, för de gjorde inte ont. de va skoj. sen kom jag hem och typ somnade.
mitt nyårslöfte i år är att äta mindre godis och sånt onyttigt. jag ska bli nyttig och smal till sommaren, då man har bikini. och nu menar jag inte att jag är värsta fettso eller nåt, så ingen behöver skriva till mej sen. ba "men du är ju redan smal, sluta säg så" för jag vet att jag inte är liksom tjock, men jag ska få en platt och fin mage. sådeså.
mickes nyårslöfte var att inte reta mej mej :D för hur jag pratar. haha eller ja tror inte han tänkte de som ett nyårslöfte, men jag tycker att de är de. för han  sa faktiskt att "efter kl tolv, då är de tvåtusenåtta och då ska inte jag reta dej mer" haha.

nu till idag, första januari tvåtusenåtta.
idag har jag bara slappat hela dagen. jag vaknade kl halv två, men jag gick upp kl två. sen kollade jag på "varning för jönssonligan" och åt frukost. sen har jag bara suttit vid datan hela dagen typ. heh. imorron har jag ingen aning om vad jag ska göra :S. om du vill hitta på något så säg till. för jag kanske kan. om det inte händer nåt annat.
men nu har jag inte mkt mer att skriva. vi ses typ imorron. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0