typ hemstudiedag

hejhej.
idag hade vi hemstudiedag. skönt. även om vi var tvungna att jobba med so, så va de ju bättre än i skolan. jag gick hem till sara, kom dit vi tio, sara va inte klar, så jag tittade på tv medans hon gjorde sig klar, sen gick vi ute med bella, hennes hund. sen typ började jag hjälpa henne med svenskan. sen gick vi och handlade grejer till vår tårta, och två barntidningar, till vårt arbete. haha. så när vi kom hem jobbade vi so, tog typ tusen år, men jag hade skoj. sen gick vi ut med bella, och när vi kom in fortsatte vi med arbetet. sen bakade vi tårta. fuck vad god den blev. bara älskar den. fast vi blev fett mätta, så aa, sen gick vi upp på hennes rum och pratade med mickis och dom i telefon. lite skoj faktiskt. sen skulle jag typ hem. hemma åt jag lite mat, och sen datan bara. typ. jag vill att oskar ska logga in ;)<3 hahah men han är typ den enda som är kul att chatta med just nu. hahhah inget illa menat mot dom andra, men asså...

imorgon ska jag till stan med bästisar. vi skulle typ sovit över idag, men sen typ i sista sekund så blev de inte så, så jag skulle kunnat sova hos kusin nu, men ingen kunde skjutsa mej sen, så de blev ingen kusin heller :( jag som saknar henne asmkt jue. menmen, vi får ses snart. igår tog jag bort ett födelsemärke :O. de va läskigt, och jag fick sy lite. usch, bedövningen gjorde JÄTTEONT. aj asså. men nu har jag inte mkt mer att säga, ses puss


  vår tårta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0