typ vanlig onsdag

typ hej.
idag har jag varit i skolan, typ fett tråkigt. men aa. ja de hände typ inget speciellt där, så aa orkar inte berätta. när ja kom hem kollade jag på tv, så jag somnade nästa, men sen kom mamma och pappa hem, och mamma typ tvingade mej att komma ner och duka, så ja inte skulle somna. sen va de typ middag, de va fisk, och de smakade ttyp badstrand. usch. men sen hade jag konståkning :D jättekul. de gick bra också. sen kom jonte och så skrek han spiiiik. ja bah: åhnej. haha men sen gick han. men sen åkte jag hem, och så satte jag mej vid datan. inget mer att skriva typ.
pussen och godnatt <3

                                       
                                                                        älska konståkning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0