uppsamlingsdag

hejsan. idag är de torsdag och vi hade uppsamlingsdag i skolan. det betyder att man får jobba med de man ligger efter med, och om man har nåt prov man inte har gjort typ. men jag hade inga rester eller nåt, så jag och sara och mikaela "jobbade" med matte dom två första passen. vi satt mest bara och pratade, eller helt enkelt, de va de enda vi gjorde. i alla fall första passet. andra passet gick vi ut och satte och i korridoren och "jobbade" då också. alexandra och anna kom, så vi typ satt och snackade med dom, sen ville jag och alexandra gå till gympasalen och titta på fotboll, så då följde dom andra me, fast fotbillen var slut, så vi lekte lite istället xD hahaha. sen kom killarna från klassen, eller jonte micke marcus christofer och fille. och dom började ta bollen från mej :O då blev jag sur på dom. och micke frågar hela tiden vad han har gjort, och säger att han inte har varit dum, men de verkar som att han inte märker när han är dum. han har väl blivit så van :S. menmen, sen gick vi typ till lunchen och åt. sen gick vi typ direkt till lektionen som var engelska. då skulle vi typ få sitta vid datorer, och göra typ engelska korsord. det var skoj tycker jag. hahah fett slapp dag asså. fast de va ju meningen att man skulle jobba, men de gjorde ju inte vi, bara på engelskan men hur jobbig var den då?! xD.
gick typ hem sen, och hemma har jag städat väldigt flitigt. stolt nu. hahahah. fast de va jobbigt när jag skulle göra de. imorgon händer nog inte så mkt efter skolan, någon som vill hitta  på något kanske. ingen aning. vi får se hur de blir.

igår var de vanlig dag i skolan typ. efter skolan gick jag hem, och på kvällen hade jag dans. de var asroligt. vi var typ bara 6 st där, och de va asskönt. haha.

nu ska jag gå och duscha tror jag. eller snart i alla fall. men vi ses i guess. pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0