äppelpaj och film, som jag sa!

ja, jag kollade nyss klart på en film.  tyvärr inte green street hooligans eftersom att den inte hade någon ljud. liksom, fan också. men aja, jag bakade dendär efterlängtade pajen, och sen kollade vi på en annan film. den hette typ we own the night tror jag. den va iaf jättebra, men sorglig. jag va nära på att gråta flera gånger under filmen, men den rekomenderas. sibbe verkade tycka den va dålig, för han drog upp efter typ halva eller nåt, och mamma somnade i slutet, och sen sa hon att hon inte tyckte den va bra, så.. antagligen bara jag som gillade den. haha.
men nu ska jag nog gå och borsta gaddarna, och sen sätta mig här och mysa i sängen framför en bra film eller nåt. liksom ingen rolig inne på msn jue. btw, msn har ändå laggat, så pallar inte sitta vid datan. kanske loggar in senare.
kramkalas ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0