äppelpaj och träning!

dear blogg!
vaknade typ tidigt idag, eller asså, för att vara mig iaf. gick upp och käkade frukost, och sen klädde på mig. gick ut och satte mig på altanen och solade lite. sen tänkte jag att jag skulle träna lite, men liksom, pallade inte gå ut och springa, så istället satte jag på mig gympaskorna och började hoppa hopprep. liksom, de gjorde man ju när man va liten, men de är ju asbra träning. och asså, jag hoppar ju snabbt, så man blir trött, inte värsta meshopp liksom (a) men, de va jobbigt, men bra träning. tänkte att jag skulle göra de varje dag, liksom fett bra. tihi. sen har jag faktiskt börjat äta lite nyttigt också, men idag ska jag baka äppelpaj, och de är ju då väldigt inte nyttigt... men ibland får man unna sig nåt onyttigt  får väl hoppa lite mer sen då.
jag har börjat packa till kreta idag också, drar på fredag. fett najs. har inte kommit så jättelångt med packningen, men.. aa, orkade itne mer. de blir bara föör mkt. de får ju inte plats typ. men, de löser sig. de är ju trots allt en vecka kvar.
nej nu ska jag nog gå ner och baka lite, eller sola, om solen fortfarande är framme vill säga. men de tror jag. fast... de ser lite molningt ut, men whatever, den kommer fram snart. sommriga kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0