bästevän

boooyaah va mitt rum blev bra. eller de är inte klart, men ändå. tihi. har inte gjort mkt idag, mest varit hemma och fixat lite i rummet. och så på eftermiddagen va jag med mami och syster i brantbrink och gick. typ 7 km liksom, fett hurtig ja kände mig. jaja, imorgon, elelr aa egentligen idag, så drar kusin till californien! hallå jag kommer dö utan henne. fy, i en månad, shit vad jag kommer sakna henne. kommer bli fett depp liksom att inte kunna snacka med henne.
jag älskar henne mest. men hon kommer få de bra, liksom fett najs, språkresa till californien i en månad.
puss på dig bästevän, och ha de roligast i californien.
jusste btw, om hon ser adam brody, så ska hon ta med honom hem åt mig. fett najs. haha nej men hon ska fota honom åt mig. och ta me (a). för han är min, bara min! menmen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0