hejdå johanna och mikaela!

tjenis. tänkte bah skriva kort nu, för snart ska jag till tumba centrum och träffa johanna. vi ska typ bah mest säga hejdå, eftersom hon drar till kroatien idag. fyy vad jag kommer sakna henne. hon åker typ vid två.. så, aa, vi hinner ju inte direkt vara sådär väldans länge. menmen, bättre än ingenting iaf. så ja johanna, hoppas du får det allra bäst i kroatien nu, så ses vi om typ två och en halv vecka.
btw, mickis drog också idag, imorse. och usch, kommer sakna henne och sjukt mkt. hon är på väg till luleå nu, så, aa henne träffar jag också om ca två och en halv vecka. men, ja drar ju till kreta på fredag, så jag klarar mig nog, men ändå.
ha de bäst ni nu på semestern. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0